STAZ محصول تحلیل کننده ی استراتژی بلومبرگ

ابزار تحلیل استراتژی مربوط به بروکر بلومبرگ به معامله گران کمک میکند تا بتوانند تصمیمات بهتر بگیرند و استراتژی های خودکارشان را مدیریت کنند.

شفافیت در عملکرد سفارش همراه با داده های بازار در به صورت همزمان جفت میشوند و تجزیه و تحلیل به پیش بینی شرایط بازار بر استراتژی های معاملاتی کمک می کند.

کارگزاری آژانس جهانی بلومبرگ امروز از اضافه شدن قابلیت In-Trade به محصول تحلیل کننده ی استراتژی پاداش برنده (STAZ) خبر داد. STAZ گستره داده‌ها و تحلیل‌های بلومبرگ را با مدل‌های پیش‌بینی اختصاصی کارگذاری ترکیب می‌کند تا به معامله‌گران کمک کند تا استراتژی‌های معاملاتی خود را در به صورت بلادرنگ ارزیابی و تنظیم کنند و به نتایج اجرایی بهتری دست یابند.

این بهبود STAZ بر تعهد کارگذاری بلومبرگ به سرمایه‌گذاری در فناوری هایی تأکید می‌کند که معامله‌گران را قادر می‌سازد تا با ترکیب داده‌های بازار به صورت بلادرنگ (که معامله‌گران برای آن فعال هستند)، با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی‌کننده و معیارهای عملکرد سفارش در یک صفحه، تصمیم‌های معاملاتی آگاهانه اتخاذ کنند. در حال حاضر، STAZ روزانه 3 میلیارد تیک را در 450000 نماد سهام پردازش می کند تا تجزیه و تحلیل و پیش بینی را به صورت بلادرنگ تولید کند.

یک قانون نانوشته ای وجود دارد که تقریبا همه معامله گران به آن اعتقاد دارند این است که :”داده‌های بازار بدون بینش عملی واقعاً فقط نویز است” با این حال باید گفت STAZ به معامله گران کمک می کند تا این بینش ها را به نحو مناسب و موثری استخراج و تحلیل کنند تا قادر باشند تصمیمات آگاهانه تری در مورد استراتژی های خود بگیرند. این سیستم تحلیلگر در حال ارائه شفافیت در نحوه عملکرد الگوریتم‌ها هست و به معامله‌گران امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای تنظیم استراتژی‌های معاملاتی خود را به صورت بلادرنگ بر اساس شرایط بازار می‌دهد.

امروزه سرمایه گذاران حقوقی به طور فزاینده ای به فناوری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل استراتژی های معاملاتی برای رسیدگی به حجم زیادی از داده های بازار، به ویژه با الکترونیکی شدن بازارهای جهانی، متکی هستند. اگر داده‌ها سازمان‌دهی نشوند و در چارچوب معینی قرار نگیرند ، این می‌تواند ، به‌ویژه در زمان‌های نوسانات زیاد بازار چالش‌های خاصی را ایجاد کند. برای معامله گرانی که معاملات بزرگ یا پیچیده را انجام می دهند، بازخورد فوری از پیش بینی بواسطه ی تجزیه و تحلیل قدرتمند به دست می آید و در این هنگام است که میتواند به کمک STAZ تخمین بهتری از حجم معاملات و حراج باقی مانده در زمان های نامشخص را امکان پذیر کرد. STAZ  با کمک به معامله گران برای درک رفتار معاملاتی بازار سهام به صورت بلادرنگ به معامله گران اجازه می دهد تا به سرعت الگوریتم مناسب را برای یک سهام یا لیست را  فعال کنند و به کاهش هزینه های ضمنی معاملات کمک کنند.

STAZ  که برای سهام بیش از 40 کشور قبل، هنگام و بعد از ساعات بازار در دسترس است، تنها صفحه‌ای است که دسترسی جهانی بدون وقفه و ثابت به این داده‌ها را در سرویس Bloomberg Professional فراهم می‌کند. از آنجایی که این از طریق سرویس حرفه‌ای بلومبرگ در دسترس است، معامله‌گران می‌توانند به راحتی هر چه تمامتر دسترسی به تمام داده‌های بی‌درنگ خود در یک صفحه لذت ببرند، که می‌تواند به سرعت بر اساس معیارهای خاص یا ترجیحات گردش کار پیکربندی شود.

STAZ  همچنین تنها صفحه‌ای است که از مدل‌های پیش‌بینی قدرتمند برای تولید تخمین‌های لحظه‌ای از حجم معاملات باقی‌مانده و حجم گزینه استفاده می‌کند. علاوه بر این، STAZ از مدل‌های یادگیری ماشینی برای تخمین تأثیر بازار ویژه استراتژی‌های تجاری استفاده می‌کند. این به معامله‌گران بینشی در مورد موتور تصمیم‌گیری الگوریتم‌های کارگذاری بلومبرگ می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد کیفیت اجرا را ارزیابی کنند، که به دلیل دستورات نظارتی در حال تبدیل شدن به یک اولویت است.

STAZ بلومبرگ، برنده جوایز انتخاب رسانه بازار 2015 برای بهترین محصول انتخاب شده است،که ابتدا به عنوان یک ابزار پیش از معامله راه اندازی شد و از آن زمان، پیشرفت های متعددی برای کمک به معامله گران الگوریتمی برای دستیابی به بهترین نتیجه و معامله انجام شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x